Kompleksowo zajmujemy się serwisem rowerów tradycyjnych oraz elektrycznych. Nasi doświadczeni serwisanci podejdą do Twojego roweru indywidualnie i dobiorą najkorzystniejsze rozwiązanie.

Jak działamy:

1. Przyjęcie roweru do serwisu:

 Przyjęcie roweru do serwisu:

  • zgłoszenie problemów przez użytkownika
  • wstępna diagnostyka
  • spisanie zlecenia i wstępna wycena
  • wydanie potwierdzenia przyjęcia do serwisu

 

2. Wykonanie zleconej naprawy (lub pełna diagnostyka jeśli wybrałeś przegląd) :

Wykonanie zleconej naprawy (lub pełna diagnostyka jeśli wybrałeś przegląd) :

  • diagnostyka roweru
  • kontakt z klientem i uzgodnienie końcowego zakresu usług

3. Wydanie roweru klientowi:

wydanie roweru wraz z raportem wykonanych napraw i paragonem

PRZEGLĄD MAŁY

  • kontrola zużycia ramy i podzespołów
  • pompowanie ogumienia
  • smarowanie/wymiana linek
  • smarowanie łańcucha
  • regulacja hamulców
  • regulacja przerzutek
  • sprawdzenie połączeń śrubowych i kasowanie luzów
  • czyszczenie i konserwacja powierzchni roboczych amortyzatorów (bez rozbierania)

PRZEGLĄD DUŻY

  • kontrola zużycia ramy i podzespołów
  • mycie roweru wraz z napędem
  • pompowanie ogumienia
  • napięcie szprych i centrowanie kół
  • smarowanie piast i serwis bębenka
  • smarowanie łańcucha
  • smarowanie suportu
  • smarowanie sterów
  • smarowanie/wymiana linek
  • regulacja i odtłuszczanie hamulców
  • regulacja przerzutek
  • sprawdzenie połączeń śrubowych i kasowanie luzów
  • czyszczenie i konserwacja powierzchni roboczych amortyzatorów (bez rozbierania)
  • nałożenie pasty montażowej do elementów karbonowych (jeśli występują)

 


Usługi:

Koła

  • centryczność
  • naciąg i kompletność szprych
  • luz i płynność pracy piasty oraz bębenka
  • stopień zużycia powierzchni ciernej obręczy


Ogumienie

  • zużycie bieżnika
  • stan gumy (pod kątem pęknięć, rozdarć)
  • poprawne ułożenie opony na obręczy


Napęd

  • zużycie łańcucha, korby, zębatek
  • długość/naciąg łańcucha
  • luz suportu, płynność pracy
  • skrzywienie korb
  • luz osi pedałów, pęknięcia pedałów
  • stopień zabrudzenia napędu
  • poprawność linii łańcucha


Przerzutki

  • geometria haka i przerzutek
  • luz przerzutek, uszkodzenia mechaniczne
  • poprawność poprowadzenia łańcucha w przerzutkach
  • poprawność kątów montażu przerzutki przedniej
  • zakresy pracy przerzutek
  • sterowanie przerzutek (linki, pancerze):
  • poprawność poprowadzenia pancerzy na ramie
  • korozja/wyciągniecie/załamania/pęknięcia pancerza
  • uszkodzenia linki
  • poprawność pracy manetek, „zaklejenia” mechanizmu manetki, precyzja wybierania linki
  • zużycie kółek przerzutki


Hamulce

  • sterowanie hamulców (linki, pancerze):
  • poprawność poprowadzenia pancerzy na ramie
  • korozja/załamania/pęknięcia pancerza
  • uszkodzenia linki
  • stan gumki, fajki hamulcowej i osadzenia fajki w szczęce
  • luz klamek hamulcowych
  • zużycie klocków hamulcowych, poprawność ich montażu
  • zużycie/zabrudzenie tarczy hamulcowej
  • prawidłowa modulacja klamek hamulcowych


Inne naprawy

  • kompletność podzespołów
  • poprawność doboru komponentów
  • odpowiednie zamocowanie akcesoriów
  • ergonomiczna pozycja siodła/kierownicy/manetek
  • widoczne uszkodzenia mechaniczne ramy
  • luz sterów, płynność pracy
  • luzy amortyzatorów, poprawność pracy, działanie blokady skoku