
Kompleksowo zajmujemy się serwisem rowerów tradycyjnych oraz elektrycznych. Nasi doświadczeni serwisanci podejdą do Twojego roweru indywidualnie i dobiorą najkorzystniejsze rozwiązanie.
Jak działamy:
1. Przyjęcie roweru do serwisu:
Przyjęcie roweru do serwisu:
- zgłoszenie problemów przez użytkownika
- wstępna diagnostyka
- spisanie zlecenia i wstępna wycena
- wydanie potwierdzenia przyjęcia do serwisu
2. Wykonanie zleconej naprawy (lub pełna diagnostyka jeśli wybrałeś przegląd) :
Wykonanie zleconej naprawy (lub pełna diagnostyka jeśli wybrałeś przegląd) :
- diagnostyka roweru
- kontakt z klientem i uzgodnienie końcowego zakresu usług
3. Wydanie roweru klientowi:
wydanie roweru wraz z raportem wykonanych napraw i paragonem
PRZEGLĄD MAŁY
- kontrola zużycia ramy i podzespołów
- pompowanie ogumienia
- smarowanie/wymiana linek
- smarowanie łańcucha
- regulacja hamulców
- regulacja przerzutek
- sprawdzenie połączeń śrubowych i kasowanie luzów
- czyszczenie i konserwacja powierzchni roboczych amortyzatorów (bez rozbierania)
PRZEGLĄD DUŻY
- kontrola zużycia ramy i podzespołów
- mycie roweru wraz z napędem
- pompowanie ogumienia
- napięcie szprych i centrowanie kół
- smarowanie piast i serwis bębenka
- smarowanie łańcucha
- smarowanie suportu
- smarowanie sterów
- smarowanie/wymiana linek
- regulacja i odtłuszczanie hamulców
- regulacja przerzutek
- sprawdzenie połączeń śrubowych i kasowanie luzów
- czyszczenie i konserwacja powierzchni roboczych amortyzatorów (bez rozbierania)
- nałożenie pasty montażowej do elementów karbonowych (jeśli występują)
Usługi:
Koła
- centryczność
- naciąg i kompletność szprych
- luz i płynność pracy piasty oraz bębenka
- stopień zużycia powierzchni ciernej obręczy
Ogumienie
- zużycie bieżnika
- stan gumy (pod kątem pęknięć, rozdarć)
- poprawne ułożenie opony na obręczy
Napęd
- zużycie łańcucha, korby, zębatek
- długość/naciąg łańcucha
- luz suportu, płynność pracy
- skrzywienie korb
- luz osi pedałów, pęknięcia pedałów
- stopień zabrudzenia napędu
- poprawność linii łańcucha
Przerzutki
- geometria haka i przerzutek
- luz przerzutek, uszkodzenia mechaniczne
- poprawność poprowadzenia łańcucha w przerzutkach
- poprawność kątów montażu przerzutki przedniej
- zakresy pracy przerzutek
- sterowanie przerzutek (linki, pancerze):
- poprawność poprowadzenia pancerzy na ramie
- korozja/wyciągniecie/załamania/pęknięcia pancerza
- uszkodzenia linki
- poprawność pracy manetek, „zaklejenia” mechanizmu manetki, precyzja wybierania linki
- zużycie kółek przerzutki
Hamulce
- sterowanie hamulców (linki, pancerze):
- poprawność poprowadzenia pancerzy na ramie
- korozja/załamania/pęknięcia pancerza
- uszkodzenia linki
- stan gumki, fajki hamulcowej i osadzenia fajki w szczęce
- luz klamek hamulcowych
- zużycie klocków hamulcowych, poprawność ich montażu
- zużycie/zabrudzenie tarczy hamulcowej
- prawidłowa modulacja klamek hamulcowych
Inne naprawy
- kompletność podzespołów
- poprawność doboru komponentów
- odpowiednie zamocowanie akcesoriów
- ergonomiczna pozycja siodła/kierownicy/manetek
- widoczne uszkodzenia mechaniczne ramy
- luz sterów, płynność pracy
- luzy amortyzatorów, poprawność pracy, działanie blokady skoku